zaterdag 4 september 2010

Aankopen Amsterdam

Je loopt in Amsterdam en kijkt is om je heen, zie hoeveel verschillende kleding je wel niet hebt. Hoeveel verschillende stijlen, iedereen is anders. Iedereen heeft andere kleuren, soorten, maten en alles noem het maar op. Maar niemand ziet er hetzelfde uit. De ene draagt alleen zwart en de ander juist alleen felle kleuren. Zo gek dat me dat nog nooit echt goed is opgevallen. Sommige liepen zelfs in hotpans terwijl er ook een paar met uggs liepen. Hoe verschillend wij allemaal van elkaar zijn is soms moeilijk te begrijpen. Maar oke, ik moet me erbij neerleggen en gewoon lekker gaan shoppen, hihi. Ik was dus opzoek naar uggs, en ik heb ze!

Heb ook nog een leuk nieuw horloge. Zie afbeelding rechts, alleen dan met een witte wijzerplaat. Dus mijn dag is vandaag wel weer goed! Nu nog even feestjurk scoren volgende week en mijn jaar is weer goed haha! Nee, grapje. Dan is mijn week weer goed! En dan lekker feesten. Heb vandaag een goede les geleert van VOGUE. 

Kijk nooit terug, maar kijk altijd vooruit 
Slaap lekker,
Doris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten